Przepraszam za błędy ortograficzne i interpunkcyjne, język polski nie jest moją mocną stroną.
I'm sorry for mistakes. English is not my mother language.

piątek, 31 lipca 2015

Tajemnica zdrowia.

Niedawno przeczytałam artykuł znanej podróżniczki i pisarki Beaty Pawlikowskiej - Tajemnica zdrowia. Pisarka w artykule daje cenne wskazówki jak się odżywiać by utrzymać zdrowie. Zgadzam się z jej spostrzeżeniami i wiele z nich stosuje w swoim życiu.
Jedną myślą chcę się z wami podzielić. Pani Beata opisuje różnicę pomiędzy pacjentem i lekarzem narodowości chińskiej a pacjentem w Polsce. 
Pacjent w Chinach idzie do lekarza, gdy jest zdrowy i pyta się go co ma jeść by utrzymać zdrowie. Lekarz udziela mu odpowiednich informacji, które później pacjent przestrzega. Natomiast pacjent w Polsce idzie do lekarza dopiero wtedy gdy jest już chory. Lekarz każe mu zdrowo się odżywiać, usunąć szkodliwe dla niego produkty z pożywienia. A Polak na to mówi lekarzowi - czy pan zwariował, ja nie mam na to czasu i pieniędzy. Niech mi pan przepisze jakieś tabletki i będzie po sprawie. Ot i cała prawda.
Odsyłam do artykułu, który znajdziecie w wydaniu specjalnym 3/2015 czasopisma zdrowie z natury. W numerze tym znajduje się naprawdę wiele cennych artykułów.

Pamiętaj, że właściwa dieta i odżywianie jest istotną kwestią i ma duży wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie!

Brak komentarzy: