Przepraszam za błędy ortograficzne i interpunkcyjne, język polski nie jest moją mocną stroną.
I'm sorry for mistakes. English is not my mother language.

wtorek, 23 czerwca 2015

1% podatku.

Dopiero od kilku dni jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, a wczoraj trafił do mnie mój pierwszy numer czasopisma Bez Glutenu wydawany przez Stowarzyszenie. Kilka artykułów mnie zaciekawiło. W magazynie umieszczono artykuł Wszystko, co warto wiedzieć o witaminie D. A ja pisałam o witaminie D w maju. Warto zwrócić uwagę na tę witaminę, bo ma wpływ na wiele procesów zachodzących w naszym organiźmie. Zainteresowanych odsyłam do artykułu Witamina D - właściwości, skutki jej niedoboru lub nadmiaru lub do czasopisma Bez Glutenu.

Stowarzyszenie pieniądze z akcji 1 % podatku przeznacza między innymi na badanie produktów pod kątem zawartości glutenu. Dzięki tej inicjatywie możemy mieć pewność, które produkty są bezpieczne dla osób z nietolerancją glutenu i nadwrażliwością na gluten. Wszystkich zachęcam do oddania 1% podatku na Stowarzyszenie, szczegółowe informacje możecie znaleźć na stronie: 


http://1procent.celiakia.pl/



Brak komentarzy: