Przepraszam za błędy ortograficzne i interpunkcyjne, język polski nie jest moją mocną stroną.
I'm sorry for mistakes. English is not my mother language.

sobota, 20 czerwca 2015

Udogodnienia.

Aby ułatwić czytelnikom mojego bloga poszukiwanie interesujących Was informacji dodałam kilka stron na pasku zakładek (stron) pod banerem z tytułem mojego bloga. Oto strony:

PORADY - tutaj znajdziecie wskazówki na temat wypieków, diety bezglutenowej, informację o ziołach, czym zastąpić mleko i jajka w kuchni, jogurty i mleka wegańskie, produkty bezglutenowe, alergie krzyżowe i nietolerancje pokarmowe, mąka w diecie bezglutenowej, trzy znaki regionu (co oznaczają), zalety mrożenia, parabeny.

PORADA: DLACZEGO WARTO JEŚĆ WARZYWA I OWOCE? - opis wybranych warzyw i owoców, ich właściwości i wpływ na nasze zdrowie; kalendarz owoców sezonowych, wyszukane i polecane produkty.


DIETA - tematy związane z dietą, prawidłowym odżywianiem, witaminy, tajemnica zdrowia, dzień ziemi.

TYGODNIOWY JADŁOSPIS - propozycje na tygodniowe menu bogate w warzywa i witaminy oraz jadłospisy dla osób z niedoborem żelaza, witaminy B12 i kwasu foliowego.



Pole szukaj - działa tylko dla tytułu postów. Radzę przeszukiwać mój blog wybierając interesującą Cię etykietę na przykład wybrane warzywo lub owoc, rodzaj dania (panel boczny, alfabetyczna lista).

Brak komentarzy: