Przepraszam za błędy ortograficzne i interpunkcyjne, język polski nie jest moją mocną stroną.
I'm sorry for mistakes. English is not my mother language.

środa, 8 lipca 2015

Magazyn "Bez glutenu".

Magazyn “Bez glutenu" już do pobrania w formacie pdf numery: 1 - 3 na stronie Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej:




Znajdziesz miedzy innymi takie artykuły: Jakie kroki powinniśmy podjąć po zdiagnozowaniu celiakii?; Teff – wartościowa alternatywa w diecie bezglutenowej; Dlaczego dieta bezglutenowa mi nie pomaga?; Nietolerancja laktozy; Niedobór żelaza w celiakii (u mnie na blogu można przeczytać: Żelazo - konsekwencje jego niedoboru na nasze zdrowie); Proso; Owies, Nadwrażliwość na gluten – czy jesteśmy świadkami nowej epidemii?; Alergie pokarmowe a celiakia; Amarantus - złoto Inków na polskim stole. Ja już pobrałam :)







Brak komentarzy: